Дальтон-технологія — один із методів активізації
пізнавальної та креативної діяльності учнів при вивченні предмету. За допомогою
цієї технології учитель допомагає учням самореалізуватись, самовдосконалитись
та адаптуватись в динамічному світі інформації. У
дальтон-технології закладені великі можливості для реалізації особистісно-орієнтованого
навчання в повнішій мірі навіть в умовах
класно-урочної системи.
Результати
дальтон-технології виражаються в розвитку пізнавальної самостійності учня,
навиків співпраці, в опануванні школярів дослідницькими уміннями. Крім того,
знижується перевантаження учнів за рахунок вивчення в умовах індивідуального темпу роботи. Найважливішою
перевагою дальтон-технології є можливість індивідуального розвитку за рахунок
збагачення соціальним досвідом інших учнів і дорослих. Слід відмінити і
інтеграційний характер даної технології: в ній можуть бути використані
технології індивідуалізації, диференціації,
колективного способу вчення, модульна і проектна технології. Отже, дальтон-технології
дозволяє: забезпечити індивідуальний
розвиток учня, розвивати його соціальний досвід за рахунок опанування
навиків співпраці, відповідальності і самостійності в навчально-пізнавальній
діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар